Genopleve Taylor Swift’s Incredible Year med hendes bedste Instagram Snaps of 2015

Der er ingen benægtelse, at 2015 var et stort år for Taylor Swift. The last 12 months has brought an important event after a monumental event to the superstar, who not only took her 1989 World Tour around the world, but were also nominated and won a price comparison. “Wildest Dreams” -sangeren hilste legendariske perfomerer som Justin Timberlake, Mick Jagger og Alanis Morissette på scenen – såvel som hver eneste af hendes berømte venner (som også er sket med stjernen i sin hit “Bad Blood” musikvideo).

Tour afsat, Swift made things official with Irish hottie Calvin Harris, expanded her steadily growing #girlsquad, basically won Instagram and helped many of her fans along the way.

For blot at bevise, hvorfor Taylor Swift’s år var stor, så se de bedste Instagram-fotos fra 2015 nedenfor.

januar:

 

Jeg fik ikke ‘lad os alle være iført sort’ memo. @gigihadid @karliekloss @marhunt @ashavignone

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 18. jan 2015 kl. 18:34 PST

 

Hilsner fra Maui! @haimtheband

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 23. jan 2015 kl. 17:20 PST

 

“She always wears herself like a 1950s swimsuit.”

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 23. jan 2015 kl. 18:22 PST

 

 

“I try to be available for life to happen to me.” -Bill Murray @haimtheband

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 24. jan 2015 kl. 18:25 PST

 

 

Tillykke med fødselsdagen, @justintimberlake! Tak for din musik, komedie, daaaahncing, songwriting, og for at tage denne selfie:

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 31. jan 2015 kl. 9:58 PST

 

 

februar:

Min dato til Grammys er …….. @abigail_lauren !! Vi vil også prøve at klæde sig også i 2015 som vi gjorde i 2005. #GetReady

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 6. feb 2015 kl. 9:55 PST

 

Jeg følte mig meget heldig at være på Oscar de la Renta showet i dag. It was comforting to be in a space of people who miss him as much as I do, and will continue to celebrate his legacy in the coming years.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 17. feb 2015 kl. 11:29 PST

 

marts:

BRUG ARBEJDE MEREDITH Jeg prøvede bare at elske dig og nu har du mig 40 MILLIONER DOLLARS

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 14. marts 2015 kl. 16:18 PDT

 

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 29. marts 2015 kl. 21:04 PDT

 

April:

When you are 25, and your mother is still as….

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 5. apr 2015 kl. 11:59 PDT

 

Ægte kærlighed. @serayah @haimtheband @lordemusic @halstonsage

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 28. apr 2015 kl. 13,13 PDT

 

RELATERET: Taylor Swift’s 47 mest hilslige Instagram Billeder af hendes to catte

Kan:

Mød katastrofe. #BadBloodMusicVideo

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 7. maj 2015 kl. 5:12 PDT

 

Efter vi indpakket. #BadBloodMusicVideo

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 17. maj 2015 kl. 20:35 PDT

 

I aftes var en drømmesekvens. I never forget that you are because my life is like this. Tak for alt det.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 18. maj 2015 kl. 10:34 PDT

 

 

Jeg savnede virkelig at være på tour.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 21 maj, 2015 kl. 1:31 PDT

 

 

juni:

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 10. juni 2015 kl. 15:25 PDT

 

Hele holdet. @serayah @haimtheband @haileesteinfeld @therealsarahhyland @riiicecakes @gigihadid

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 14. juni 2015 kl. 15:31 PDT

 

Lidt kendt: Karlie er i hemmelighed en uofficiel historiker / London tour guide. slagger.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 28. juni 2015 kl. 11:05 PDT

 

 

juli:

Happy 4th fra mig, @gigihadid, @marhunt, @britmaack, @serayah og @haimtheband :)

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 3. juli 2015 kl. 16:32 PDT

 

Friendly connections between Scotland and America. @Calvin harris

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 3. juli 2015 kl. 16:33 PDT

 

Treenigheden, Frostbyte, Slay-Z og Lucky Fiori bragte Bad Blood-videoen til live i aften på # 1989TourEastRutherford. Wondering what’s in the store tomorrow evening..

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 11. jul 2015 kl. 1:29 PDT

 

 

Mød min dreng. @jaime_king @kyle_newman

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 28. juli 2015 kl. 14:39 PDT

 

 

FOTO: Se over 75 af Taylor Swift’s 1989 Tour-gæster tager scenen med hende

August:

Sig, du vil huske mig Stående i en flot kjole Stjerne ved solnedgangen, skat #WildestDreamsMusicVideo

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 28. august 2015 kl. 20:13 PDT

 

At være os selv hos VMA’erne.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 31. august 2015 kl. 13:30 PDT

 

September:

Awwww Kanye sendte mig de fedeste blomster !! # KanTay2020 #BFFs

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 4. september 2015 kl. 17:01 PDT

 

Nogen has stripped this sweater to me by a Polaroid by myself and gave it to my mother tonight on the show. Det er meget hurtigt blevet mit alt. Tak, mystisk strikker.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 6. sep. 2015 kl. 21:57 PDT

 

Meerkat Manor.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 7. sep 2015 kl. 17:40 PDT

 

 

NÅR DE OVERNYDER JEG EN EMMY, VIDTE DET IKKE, AT DET VAR EN TING

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 12. sep 2015 kl. 16:17 PDT

 

 

oktober:

Meredith er allergisk over for glæde.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 4. oktober 2015 kl. 12:34 PDT

 

1 år gammel i dag !! # HappyBirthday1989

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 27. okt. 2015 kl. 9:35 PDT

 

When you dress like the yellow teletubby for Halloween, but that’s before Teletubbies became huge so all the kids at school ask you why you’re dressed like a yellow pregnant stranger.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 28. okt. 2015 kl. 15:09 PDT

 

 

RELATEREDE: Taylor Swift fejrer slutningen af ​​hende 1989 World Tour By taking her whole crew on vacation

November:

Frosne skete helt i aften. And 55,000 people sang ‘Let it go’ so high, it almost took my breath away. God tid, @idinamenzel

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 1. november 2015 kl. 13:14 PST

 

Olivia Benson tygger på Olivia Bensons måne mand fordi hun er respektløs. Så glad @ therealmariskahargitay tog det hjem og væk fra dette monster. Fotokredit: @calvinharris

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 16. november 2015 kl. 17:57 PST

 

December:

Så stoked for at kunne tage mit band og besæt på en ferie i slutningen af ​​en lang og vidunderlig tur. For alt det hårde arbejde i år fortjener de virkelig det. Tak til Hamilton Island til at tage så stor omhu af 125 af de mennesker, der arbejder utrætteligt for at sikre 1989 World Tour scenen bliver bygget, lysene er på, kostumerne er lavet, guitarerne er indstillet, og showet fortsætter. Aussie presse, jeg elsker din entusiasme, men min fødselsdag er ikke i 2 uger, og det vil være roligt i år. Lad os tage det i gang :)

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 1. december 2015 kl. 10:12 PST

 

Swifts Tak til Australian Wildlife Conservation Fund for at lade os hænge ud med Willy. Vi elsker ham og vil savne skin frygteligt.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 3. december 2015 kl. 1:56 PST

 

Jeg går var sådan en fantastisk dag udenfor – rutschebaner, kænguruer og LOLs med @blakeligt Se dig i aften, Adelaide!

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 6. december 2015 kl. 5:21 PST

 

 

Melbourne, de første nætter med dig har været magiske. Jeg aften spiller vi dette show for aller sidste gang. I’m so honored that I can share the last night of the 1989 World Tour with you all together. This has been the most incredible adventure. Tak for alt det.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 11. december 2015 kl. 21:25 PST

 

 

Today I begin 26 years to freak out over things.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 13. december 2015 kl. 6:27 PST

 

Blake vinder på fødselsdag tærter. @blakelly Jeg kan ærligt ikke stoppe med at grine

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 14. december 2015 kl. 11:09 PST

 

Virkelig stolt af os selv herinde.

Et billede indsendt af Taylor Swift (@taylorswift) den 23. december 2015 kl. 9:39 PST

Like this post? Please share to your friends: