Lindsay Lohan Strips Down for Mud Cleanse i “Kogende Hot Volcano”

Lindsay Lohan’s 2016 er ude på en ret beskidt start! Stjernen has grammatized a storm during its new year’s trip to Costa Rica and documented itself to fish on a boat, swim under a waterfall and hang out with a monkey. Mænd de billeder, der mest fik vores opmærksomhed? Snaps hun delte mens du tager et topløst mudderbad.

“En redheads rense fregner og alle #InThisYearLoveYourself #beproductive #spotsReverythingmuddyne jeg er kogende hot volkan !!! Altid i 2016 har mod og være venlig #cr”, she attached a picture of herself wearing bare bikini bottom and covered by mudder.

En redheads rense fregner og alle #InThisYearLoveYourself #beproductive #spotsReverythingmudcleanse i en kogende varm vulkan !!! Altid i 2016 har mod og vær venlig #cr

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 4. januar 2016 kl. 22:26 PST

She then published another gram from the experience and wrote: “Yes, Volcanic mud to remove negativity. But you must do it like this! And that’s amazing.”

Ja, vulkansk mudder for altid på fjern negativitet. Mænd du skal gøre det sådan! Og det er fantastisk

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 5. jan, 2016 kl. 12:04 PST

FOTOS: Lindsay Lohan ændrer udseende

Tjek flere billeder fra Lohans flugt nedenfor.

Jeg må være uenig med TLC-ordene, når jeg siger, Gør chasin ‘vandfald! #eresbikini

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 4. januar 2016 kl. 16:02 PST

 

Godmorgen til denne lil fyr bogstaveligt talt ikke lade mig ud af mit hus, indtil jeg giver ham cookies fra køkkenet !!!! (Det er deres favorit her)

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 4. januar 2016 kl. 12:28 PST

I do not want Costa Rica and Mexico @vanityfair – I just wanted to start the year with peace and love # 2016 #AnyOfUs

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 3. januar 2016 kl. 21:05 PST

Fiskeri!!!!!!

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 2. januar 2016 kl. 17:42 PST

Gud velsigne verden …. amen

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 2. januar 2016 kl. 15:00 PST

Sende alt solskin og smil!

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 2. januar 2016 kl. 11:10 PST

# 2016

En video indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 1. januar 2016 kl. 19:44 PST

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 1. januar 2016 kl. 07:01 PST

God bless everyone, and we can all have a full, loving, rewarding and wealthy new year !!!! namaste

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 31. december 2015 kl. 20:20 PST

Havet var så smukt i dag!

Et billede indsendt af Lindsay Lohan (@lindsaylohan) den 30. december 2015 kl. 9:35 PST

nature at its best